Dřevěný zahradní nábytek - info
K zaručení dlouhodobé spokojenosti s nábytkem koupeným u nás jsme pro Vás připravili několik tipů, jak se starat o dřevěný zahradní nábytek.
Nákup nábytku
Vážení zákazníci,
v případě, že si od nás zakoupíte dřevěný zahradní nábytek, přejeme si, aby jste s ním byli spokojeni a aby Vám dlouho dobře sloužil a zpříjemnil Vám chvíle Vašeho odpočinku.
Dlouhodobá spokojenost
K zaručení dlouhodobé spokojenosti s nábytkem koupeným u nás jsme pro Vás připravili několik tipů, jak se starat o dřevěný zahradní nábytek.
Nábytek je vyroben z kvalitního masivního dřeva a je dodáván buď v surovém stavu bez povrchové úpravy nebo je povrchově upraven nátěrem v různých odstínech. Nábytek je vyroben tak, že díky vodoodpuzující povrchové lazuře, je připraven optimálně odolávat venkovním povětrnostním vlivům. Přesto se nedá úplně zabránit, že se u masivního dřeva, jako organické suroviny, objeví drobné povrchové trhliny. Déšť a slunce potom dále povrchovou lazuru narušují. Proto je další ošetřování nábytku proti vlivům životního prostředí a počasí nezbytně nutné. Výrobky jsou hoblovány a broušeny a celková povrchová úprava (pokud objednáte nábytek s úpravou) odpovídá standardu dřevěného zahradního nábytku této třídy.
Doporučujeme
-
přibližně 1x za 2-3 roky obnovit nátěr
-
nábytek umístit na pevnou podložku, která zamezí styku se zemí.
-
pokud nábytek dlouho nepoužíváte, skladujte v šikmé poloze. Voda se dostane dříve z povrchu.
-
nábytek nedoporučujeme umisťovat pod stromy.
-
pokud nábytek přikrýváte, zajistěte dobrou cirkulaci vzduchu.
-
v zimě skladujte nábytek v suchém a zastřešeném prostředí.
-
nábytek čistěte ekvivalentním čistícím prostředkem pro domácnost - odstraníte tím podhoubí pro rozšiřování mikroorganismů, které mohou způsobovat černání povrchu. Nezapomeňte po čistění nábytek dostatečně opláchnout vodou.
-
dle potřeby dotáhněte spoje přiloženým imbusovým klíčem
-
není vhodné, aby byl nábytek používán malými dětmi bez dozoru dospělého.
Záruka
Firma Vetr poskytuje na Vámi zakoupený nábytek záruku danou zákonem. Za důvod reklamace se nepovažuje:
-
vady vzniklé přirozeným stárnutím a opotřebením materiálu.
-
vady vzniklé nevhodným uskladněním, nedbalým nebo hrubým zacházením, nebo dlohodobým působením nepříznivých povětrnostních podmínek.
-
vady vzniklé při přepravě zboží. V tomto případě se obracejte na přepravní firmu ihned. Zásilku kontrolujte při převzetí.
-
rozdíly v nestejném zbarvení povrchu. Dřevo je organická surovina a vykazuje určité rozdíly v hustotě, což se zobrazí ve výsledné povrchové úpravě.
-
povrchové trhliny, zarostlé nebo vyspravované suky.